diumenge, 23 d’octubre del 2011

A mesura que va finalitzant el debat i que el meu mapa conceptual agafa forma , veig que l'assignatura és molt útil, per diferents motius:

-Aprendre nous conceptes i/o ampliar-los.
- Solucionar dificultats en la part d'elaboració del blog i del mapa conceptual
- Aprendre a argumentar
- Saber defensar idees encara que no siguin les teves.

 De totes formes us he de dir que tots aquests punts no hagessin estat possible sense les participacions que heu anat fent al fòrum. Moltes gràcies per les vostres participacions!!!!

1 comentari:

  1. Hola! Sóc la Beatriz, companya teva en NTICEDU! Volia donar-te les gràcies pel comentari que hem vas fer de la taula de recursos web! Espero que vagi bé! Fins aviat! =)

    ResponElimina