Avui dia 10-1-12
Hola companys de les NTIC!!!!
Ara que ja acabem, puc dir que l’assignatura
ha estat per mi un aprenentatge continu.
Al començament em sembla que era impossible
poder aprendre tats conceptes, i ser capaç d’aplicar-los… Ara tinc dos bloc, i
un de pensat ( per penjar els meus hobbies, com pintar quadres, restaurar
mobles… en tinc moltes ganes, però ara per ara em falta temps!!! Paraula màgica,
oi?), soc capaç d’utilitzar recursos que fa poc no sabia ni que existien. Ara
he ensenyat a alumnes d’un grup de diversificació curricular a compartir
documents a partir del Gmail… a mi tot això em sembla un GRAN ÈXIT. Primer per que m’he format i a més m’han
agafat ganes de continuar formant-me i després per que puc compartir amb els meus fills, amb companys de feina, i amb
els meus alumnes (com a docent) aquests nous aprenentatge. Tots hem guanyat!!!
Per tant des d’aquest espai que
compartim , us vull dir a tots els companys d’aula que entreu: FELICITATS!!!! Felicitats per que hem aprés!!!!
Avui, dia 13 de novembre, han sortit les notes de les tasques que hem anat fet, i volia compatir amb tots vosaltres l'alegria que em suposa APRENDRE A APRENDRE.
Per arribar fins aquí he passat dies complicats, buscant solució a les dificultats que em comportava no conèixer l'idioma "anglès", o els programes per a mi eren nous i desconeguts, però al veure la nota m'he sentit recompensada!!!
Soc tossuda i/o constant i aquesta característica em fa tirar endavant amb il·lusió els reptes nous, però a més d'aquesta característica puc dir-vos que tot el que he aprés ha estat possible a vosaltres i al meu entorn, a la participació de l'aula de vosaltres companys i companyes i de la Roser, la nostra consultora. Així que molts gràcies i espero continuar aprenent amb tots vosaltres.
Ara estem ja en la segona fase de l'assignatura, i en aquesta espero compartir amb vosaltres les diferents experiències d'aprenentatge significatiu.
Finalment, com a experiència personal, us puc comentar que ara alguns dels companys de l'INS on treballo, o altres amics, em demanen ajuda per fer el seu blog, o per a fer anar el programa de mapes conceptuals. Els he motivat tant durant el meu aprenentatge que ara ells també volen aprendre... a mi em sembla genial!!!!! Ara ens toca compartir el que hem aprés amb els altres. Us animo a fer-ho!!! veureu que bé que us sentiu...
Avui he enllestit la PAC1.3!!!! la paraula clau és satisfacció!!!
(2-11-11)
Ja us vaig comentar que els reptes m’agraden, i de fet espuntar-se a la UOC ara que ja fa temps que tinc una feina estable, molts poden pensar què fa la Teresa?. La resposta és molt fàcil: aprendre. En aquesta assignatura encara més , diria que aprenc a prendre i de manera molt significativa. M’agrada i dono per ben empleat el temps que hi dedico ( que n’és molt).
Avui us puc dir que sí, que veig el canvi conceptual amb la meva manera de fer, de aprendre, de cercar recursos quan em fan falta, però crec que la constància m’ha fet tirar endavant i arribar a aconseguir els objectius proposats per l’assignatura.
Mai hagués pensat que faria dos blogs, que aprendria a fer anar un programa per elaborar mapes conceptuals, que... en fi tants petits avanços que a mi em semblen muntanyes, però muntanyes que he pogut escalar.
M’agrada compartir amb vosaltres aquesta “alegria” de “fer la feina encomanda” se suposa que amb èxit.
Ànims a tots i totes per tirar endavant cap a la PAC2!!!!!
23-10-11 el mapa conceptual
Cada vegada que vaig ampliant el mapa i el comparo amb el primer em sembla impossible, primer que sigui capaç de fer anar tantes fletxes i conceptes... em semblava que no podria fer anar el programa Cmaps. Ara fins hi tot puc dir que el faré servir amb els alumnes.
Després al compara-lo veig com va creixent i el repte es va aconseguint!!!!
20-10-2011 "aprendre a aprendre"
Sempre m’ha agradat la frase aprendre a aprendre, i ara cal dir que en faig ús. Cada dia he d’aprendre no només conceptes que podem trobar en el mòdul, si no també recursos per aprendre, com per exemple el poder representar gràficament amb un programa Informàtic, els contingut de qualsevol tema.
També em sembla interessant i a més profitós el procés del debat. És important delimitar el nombre d’entrades de participació, doncs ens fa ser molt més concrets i no perdre temps en repeticions d’idees.
12-10-2011
Hola seguidors i seguidores, us comento com va l’aprenentatge i l’evolució de l’assignatura.
A partir de la lectura dels mòduls vaig veient que el meu mapa conceptual és molt senzill, estic segura que l’evolució serà positiva.
També m’agrada molt els comentaris que he anat reben, doncs em fan veure les afirmacions des de diferents punts de vista i ara mateix estic convençuda que alguns ítems no els hagués puntuat igual.
L’altra aspecte que voldria remarcar és el temps de dedicació d’aquesta assignatura. De moment la quantitat de temps empleat ha fet que hagi adquirit coneixements molt valuosos. Espero al menys, aprendre!!!! De moment ho estic aconseguint i això em suposa una motivació per seguir endavant!!