dimarts, 17 de gener del 2012

Hola companys i companyes, Us he penjat les activitats que he realitzat. Som escriptors, ens ha servit per a aprendre de forma significativa tant als alumnes com a mi com a docent i com a futura psicopedagoga. Espero que les trobeu interessant, cal tenir en compte que són alumnes amb NEE i que formen part del grup de 3r de diversificació curricular. Una abraçada per tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada