dimarts, 17 de gener del 2012
Hola companys i companyes,
Us he penjat les activitats que he realitzat.
Som escriptors, ens ha servit per a aprendre de forma significativa tant als alumnes com a mi com a docent i com a futura psicopedagoga.
Espero que les trobeu interessant, cal tenir en compte que són alumnes amb NEE i que formen part del grup de 3r de diversificació curricular.
Una abraçada per tots!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada