dimarts, 17 de gener del 2012

Hola a tots,
 Ara sí!!!!! Ja estan tots el powerpoints penjats. Dispenseu,  m'havia deixat un de tercer d'ESO.
 També us he penjat una narració que han realitzat els alumnes de 4t.
Com a docent dono classe a 4r i a 3r d'ESO de llengua castellana, son dos cursos de diversificació curricular.
Com va ser una activitat que va engrescar als alumnes i els va fer treballar de forma  col·laborativa, em va semblar oportú realitzar la mateixa activitat a 4t i us puc dir que també va ser un èxit!!!
Una abraçada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada