Hola a tots,
Ara sí!!!!! Ja estan tots el powerpoints penjats. Dispenseu, m'havia deixat un de tercer d'ESO.
També us he penjat una narració que han realitzat els alumnes de 4t.
Com a docent dono classe a 4r i a 3r d'ESO de llengua castellana, son dos cursos de diversificació curricular.
Com va ser una activitat que va engrescar als alumnes i els va fer treballar de forma col·laborativa, em va semblar oportú realitzar la mateixa activitat a 4t i us puc dir que també va ser un èxit!!!
Una abraçada!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada