diumenge, 22 de gener del 2012

ADÉU!!!


Hola companys!!!

Hem arribat  al final. L’assignatura ha finalitzat i només em resta dir-vos que per mi ha estat una experiència gratificant.

En un principi pensava que no podria seguir el ritme, compaginar l’assignatura amb el pràcticum i a més una altra assignatura, ha estat bastant dur. Potser per aquest motiu em sento molt orgullosa d’haver arribat a bon port!!!!

US he penjat la PAC final on hi trobareu el mapa conceptual i els canvis de l’avaluació inicial. Ho trobareu a la nova pàgina: PAC2.3/2.5 SOM ESCRIPTORS.

M’ha agradat molt compartir l’aula amb tots vosaltres, doncs de les respostes que s’han anat donant a l’aula hem pogut seguir i tirar endavant totes les PACS

Per tant gràcies a tots i sort!!!!
Us envio una forta abraçada.

2 comentaris: