Volia compartir amb vosaltres un canvi conceptual que em va passar fa poc, a inici de curs.
El tema està relacionat amb la Pac 1 i la PAC 2.
El canvi climàtic és un tema que sovint em ve al cap. Aquest any, era a més a més el tema de la inauguració del curs a l’INS on treballo com a docent.
En Tomàs Molina, el de veritat, va venir a fer la xerrada i va ser “especial”. Ens va treure la por del damunt, i el cas és que amb els gràfics, les dades i les seves explicacions va relacionar el tema amb la ciència, la tecnologia, i la societat.
Ens va dir que davant d’un problema sempre hi haurà algú que pensarà una solució i la trobarà.
Bé, l’explicació era molt més llarga, però la frase que volia compartir amb vosaltres era aquesta.
Hi ha un problema, aleshores es busca una solució.
Com més gran és el problema i a més gent afecta, més aviat es trobarà.
Esteu d’acord amb el què ens va dir?
Hola Teresa,
ResponEliminapenso que la premisa és certa, quanta més gent tingui el problema, més gent n'estarà buscant una solució!! i segurament més aviat es trobarà una resposta.
Per altra banda, moltes vegades hi ha gent que d'un gra de sorra en fa una muntanya i s'ofega en un got d'aigua, mentre que d'altra tot ho troba insignificant i de seguida hi troba la solució; d'això en dic jo ser optimista, i afrontar bé les coses!!!!
Una abraçada.
Susanna
Hola Susanna,
ResponEliminaDoncs sí, crec que és una persona molt optimista i això sempre és d'agrair. Les coses es veuen com un vol veure-les, oi?
Una abraçada!
TERESA.
Hola seguidors i seguidores,
ResponEliminaEL canvi conceptual que vaig posar a la PAC era molt més personal, feia referència a un fet que m'havia passat. LA mort d'un familiar. Comentava que em va fer canviar molt, de fet va ser un procés de transformació, tot un canvi de conceptes, de manera de veure la vida, de fortalesa.
Bé, si a algú de vosaltres us ha passat, i voleu comentar l'experiència us escoltaré amb molt de gust!
Una abraçada!!!