Primera participació al fil EL LEÓN DORMIDO 16-10-11
Sustento i recolzo les aportacions en contra del us de les tecnologies a les CEPAS; la de la Susanna i la de la Sara. l’ús de les noves tecnologies no entre dins de les seves necessitat i a més no el afavoriria l’aprenentatge sinó que seria trencament social.
Jo vull aportar un altre motiu més per no usar les noves tecnologies dins de les CEPAS: el fet de ser educats sota aquest tipus de comunitat que respecte el ritme dels nens i potencia les seves capacitats, fa que a més aquests nens i nenes tinguin una millor salut tant emocional com física.
Les raons les justifico a partir del que es diu en el reportatge:
El fet de que siguin comunitats autosuficients i que a més eduquin als seusfills respectant el procés maduratiu, amb una metodologia experimental fa que la relació que s’estableix entre tots els membres de les comunitats siguin molt fortes. Són nens i nenes feliços que aprenent a desenvolupar poc a poc les seves aptituds, que estan en contacte amb el medi, amb els seus familiar i amb la seva pròpia cultura. Estan en una societat que els respecta com a individuo i com a col·lectiu.
A més afegeixo que aquest nens no tenen cap pressió per si aprenen o no uns continguts, no tenen un munt d’activitats extraescolars ni molt menys estant sotmesos a uns horaris ni a una pressió mediàtica. La competitivitat no existeix. Els respecte i els valors s’han mantingut intactes Per tots aquest motius, aquests nens i nenes de les CEPAS son alegres, i estan sans, tant emocionalment com físicament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada