Hola companys,
Us he introduït les participacions en el debat. Primer només havia compartit en aquest espai la síntesis del debat, però he pensat que és un bon lloc per guardar la informació i trobar-la a mà.
Per tant disculpeu que primer hagi la síntesis, però encara no sé si es pot ordenar les entrades.
Espero que siguin del vostre interès!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada