Hola companys
a veure si podeu obrir ... si us agrada podeu deixar un comentari.
somos escritores grupo 3
Es tracta d'un dels treballs que han fet en grup. Està acabat i exposat.
Va ser el grup que va acabar primer!!!
felicitats nois!!!!!
Tots han aconseguit resoldre el problema inicial!!! ha estat genial...
JA us aniré comentant, a mesura que pugui penjar el resultat del mini projecte
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada