dimarts, 20 de desembre del 2011

activitat realitzada pels alumnes,SOMOS ESCRITORES

Hola companys
a veure si podeu obrir ... si us agrada podeu deixar un comentari.


somos escritores grupo 3

Es  tracta d'un dels treballs que han fet en grup. Està acabat i exposat.
Va ser el grup que va acabar primer!!!
felicitats nois!!!!!

Tots han aconseguit resoldre el problema inicial!!! ha estat genial...
JA us aniré comentant, a mesura que pugui penjar el resultat del mini projecte

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada