dissabte, 10 de desembre del 2011

Història completa

En aquest apartat explico detalladament  el cas que també he presentat a la resta de companys. És un cas d’aprenentatge significatiu que es realitza amb alumnes de 4rt d’ESO fent ús de les TIC. He trobat molta similitud amb el cas 6150-1 de la base de dades kite i per tant és el que he pres com a model per redactar el cas que  detallo a continuació.
En ambdós es fan servir les mateixes  tecnologies ( processament de textos, recerques a Internet, PowerPoint, enllaços,...) van dirigides a un tipus d’alumnes semblant d’edat, i a més tenen com a base la motivació dels alumnes. Per mi, la motivació és una paraula clau. Els alumnes fan una recerca per Internet per tal d’obtenir informació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada