dissabte, 10 de desembre del 2011

PAC2.1. Modelant històries

Hola companys d'aula,
Us envio la PAC que he realitzat. Parteix de l'experiència com a docent i com a aprenent de psicopedagogia.
Espero que sugi del vostre interès i que en podeu fer ús.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada