Bones festes a les dues! (tot i que ja en queden poques) Teresa, he estat mirant la teva pestanya de recursos i m'han resultat molt interessants, moltes gràcies!! No t'he pogut posar el comentari allà mateix perquè no hi ha la opció, però volia que ho sabéssis. :)
Bones festes a tu també
ResponEliminaHola Mara,
ResponEliminaesperem que sigui així!!
Sort per la UOC!!!
Una abraçada
Bones festes a les dues! (tot i que ja en queden poques)
ResponEliminaTeresa, he estat mirant la teva pestanya de recursos i m'han resultat molt interessants, moltes gràcies!!
No t'he pogut posar el comentari allà mateix perquè no hi ha la opció, però volia que ho sabéssis. :)